keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Play-Time

Kävin tänään kirpparilla ja löysin ponin;


Play-Time :) Poni on ilahduttavan hyvässä kunnossa, eikä minun tarvinnut tehdä sille mitään ennen hyllyyn laittoa. Tai no, kyllä minä taisin vähän karvoja kammata, mutta lähinnä muuten vaan kun sen takia, että ne olisivat sitä tarvinneet... :D

Minulla on ollut nyt pitkästä aikaa ponikuumetta. Innostus on ollut vähäisempää jo pidemmän aikaa, mutta nyt tuntuu taas siltä, että olisi ihanaa saada paljon uusia poneja ^^
Olen vain törmännyt pieneen ongelmaan... Nimittäin, vaikka olen kolunnut huuto.nettiä ahkerasti, en ole törmännyt yhteenkään poniin, joka olisi tehnyt mieli huutaa... :/
Kunpa voisin ostaa ebaystä :P

Olen myöskin hypistellyt kunnostettavieni kekoa, ja muutaman helpomman tapauksen sieltä otin sivuun ja aloin hommiin. Tuli huomattua, miten laiska ihminen voikaan olla... Pari "kunnostusta" tarvitsevaa oli meinaan vain hiukan perusteellisempaa kampaamista vailla *silmienpyörittelyä*.
Päivitän vihdoin hyllyyn päässeet tänne lähipäivinä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti