sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

Selvennys...

Pakko on vielä selventää edellistä merkintääni noiden karkkivauvojen osalta; eli kanssakeräilijä huusi ponit minulle eBaysta, mutta minä tietenkin maksoin ne hänelle :D
Kuulosti ihan siltä, että hän olisi ne ostanut minulle lahjaksi tmv. Vaan ei suinkaan, avitti hädässä ^^ Kaikenmaailman kummallisia lauseita sitä tuleekin kirjoiteltua väsyneenä...
Itsehän en ole tutustunut eBayn ja paypalien sun muiden ihmeelliseen maailmaan käyttäjänä, joten en pysty itse tekemään sieltä ostoksia.
Uhonnut olen moneen kertaan kyllä, mutta en sitten kuitenkaan ole tehnyt asialle mitään...
Ebay on kyllä paikka, jossa pitää käydä itseään kiusaamassa vähintään kerran viikossa :´D

(Ja erillinen merkintä siksi, että jostain ihanasta syystä en pysty muokkaamaan edellistä tekstiäni, se herjaa jotakin kummallista eikä anna julkaista muokattua tekstiä >:/
Olen nyt kokeillut useamman kerran, eri tavoin ja eri aikaan... En käsitä...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti