lauantai 6. lokakuuta 2012

Kiitos, Niwina! (Tunnustus ja arpajaispalkinto)


Olen ollut taas laiska bloggaamaan ja koska tiedän, että ensi kuussa alkaa luutavasti todella pitkä tauko blogissani, niin nyt on saatava alta pois jonossa olleet postaukset!

Aloitan nyt Niwinan kiittelemisellä, kuten otsikkokin jo kertoo:)
Hän siis taas muisti minua ja blogiani tunnustuksella, kiitos kiitos!


Säännöt:
1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, jolta tunnustuksen sait.
2. Anna tunnustus viidelle suosikkiblogillesi.
3. Kopioi post it -kuva ja liitä se blogiisi.
4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain post it-lapulla!

Koska olen taas näin myöhässä asian kanssa (pitkälle toista kuukautta, ihan hävettää), en jaa tätä eteenpäin...

Ja niin, ajattelin tähän samaan syssyyn esitellä arpajaisvoittoni, Niwinalta kun on sekin :)
Osallistuin tosiaan hänen blogissaan arvontaan ja onni kerrankin potkaisi minua! Niin kliseeltä kun se kuulostaakin; en ihan oikeasti voita koskaan mitään. Tai no, tähän mennessä ole voittanut, voinen siis ilolla jättää tuon sanonnan nyt muille :D Ilahduin suunnattomasti kun huomasin voittaneeni!

Tällaisia aarteita kuoriutui ylläripaketista!


3 avaamatonta blind bagia, tarra-arkki, pieni kirjanen ja peltinen rasia, jonka sisältä vielä paljastui neljäs blind bag poni :)


Olen ollut näistä tarroista erityisen innostunut; Maija 25v liimaillut espanjankurssin vihkon täyteen poneja, lol.


Rasian kuvituksena on G3 poneja


Ja sisällä tosiaan matkusti Snowcatcher :)

Kiitos ihan kamalasti, Niwina, ihanasta ylläripaketista!

(Niwina on järjestämässä uutta arvontaa piakkoin, joten kipin kapin hänen blogiinsa! ;) )


Ensi kuun 13. päivää on odotettu jo kuukausitolkulla ja kun ollaan näin lähellä, alkaa tunnelmat olla aika levottomat. Tuolloin siis ilmestyy kauan odotettu COD Black Ops 2 ja olen sen ennakkotilannut niin pleikkarille kun xboxillekin... Ja minuahan ei taatusti saa pelin äärestä viikkokausiin tekemään mitään muuta, olen siitä aika varma :D
Lupaan tehdä ainakin 2 postausta jotka minulla on ollut suunnitteilla, mutta sitten blogi hiljenee tauolle kun ponit häviävät zombeille :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti